torstai 16. elokuuta 2012

Nobody cares

Akkospostaus jatkuu vihdoin!

L + Läskeily on kivaa
    - Läskeily.. Mulla on tähän joku viha-rakkaussuhde

M + Musiikki on vaan mun tapa paeta maailmaa. (+ mun ihana poikaystäväni Miksu :3)
     - Mustasukkaisuus, loistava suhteentappaja

N + Nauraminen vapauttaa ja rentouttaa
    - Narsismi, not so cool

O + Opiskelu, tykkään tosipaljon opetella uusia juttuja, vaikka välillä on päiviä kun mikään ei suju tai kiinnosta. Oon huomannu et nyt kun löyty oikee ala niin opiskelu voi olla tosi mukavaa. :)
    - Oksentaminen on yks mun pahimmista peloista

P + Pussailu :3
    - Pelot, no sehän on ihan normaalia et vihaa pelkäämistä?

Q + & - Mieleen ei tuu YHTÄKÄÄN Q:lla alkavaa sanaa.

R + Rakkaus<3 Elämän suola ja loistavin tunne ikinä
    - Roskaaminen. En siitä pidä, mutta pakko myöntää et itekkin siihen aina välillä sorrun.

S + Seksi, wut? ;)
    - Sumu kuuluu kans mun pelkoihin.

T + Tuhlaaminen, täs mä oon hyvä!
    - Tylsistyminen, se on kyllä vähän itestä kiinni jos on tylsää, mut niitäki hetkiä tulee.

U + Uiminen on mun mielest ihan huippukivaa, vaikka ei se mitenkään mun yleinen harrastus ole.
    - Uhma-ikä, vaikkei itellä mitään pikkusisaruksia olekkaan niin muistan kyllä hyvin millanen ite olin :'D

V + Viina, mun lemppari alkoholijuoma kuivan omenasiiderin jälkeen :DD
    - Vihaaminen (varsinkin turhista jutuista) on rasittavaa, vaikka itse muutamia ihmisiä vihaankin.

X + & - ???

Y + Ystävät
    - ?
Z, Å + & - ?

Ä + Äiti, se on kestäny kans kaikkia mun touhuja ja vieläkin jaksaa kattella.
    - Älyttömät (lue: idiootit) ihmiset.

Ö + & - ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti