keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Trust no bitch

ON TYLSÄÄ ja halusin jotain kirjoittaa :)

The person nominated must share 11 facts about themselves.

1) Seurustelen

2) Meidän perheen koira on oikeestaan mun (mun nimissä ja sain sen vähän niinku lahjaks) mutta silti se on ihan iskän hauva :3

3) Mulla on ongelma haluanko blondit hiukset vai pidänkö punaisena

4) Haluaisin sisustaa ja ostaa kaikkia kivoja juttuja, mutta mun huone on nyt jo liian täynnä.

5) Rakastan korkokenkiä ja koruja, kumpiakaan en silti kovin usein käytä. Koruja oon nyt alkanut käyttämään enemmän.

6) Lempikukkani on lilja.

7) Tykkään eniten fantasialeffoista

8) Haluan tatuoida koko vasemman käden täyteen niin, että siinä olisi mahdollisimman useiden tatuoijien kädenjälkeä.

9) En voi sietää likaisia keittiöitä tai vessoja.

10) Olen kuviotapettifani :)

11) Lempiherkkuani on suklaa-banaani jäätelö.

The person nominated must answer the questions the tagger set for them
 
1. Milloin olet onnellisimmillasi?
Oman kullan kanssa, taikka sitten yleensä tärkeiden ihmisten ympäröimänä.
 
2. Jos väri musta ei ole vaihtoehtona ja saisit pukeutua vain yhteen väriin loppuelämäsi, mikä väri se olisi?
ruskea? =D tai sitten sellainen kivan maastonvihreä 

3. Lempikirjasi?
En osaa valita yhtä, mutta Eat, Pray, Love on loistava
 
4. Lempikirosanasi? (juu katson James Liptonia...)
vittu? ei kyllä ole lemppari, mutta yleisin.
 
5. Milloin tunnet itsesi tyhmäksi?
No kun sanon jotain ja kukaan ei ymmärrä mitä tarkoitan
 
6. Kuvaile itseäsi yhdellä yhdyssanalla?
päässä lyö ihan tyhjää =D
 
7. Ja taas, jos läppäri ja valokuva-albumit on jo turvassa niin minkä tavaran/esineen haet palavasta talosta? (olettaen tietysti, ettei se olisi kuolettavan vaarallista)
ainakin nallen, joka on ollu mulla ihan pienestä asti ja ennen sitä oli siskollani
 
8. Millaisesta kupista juot kahvin/teen (kotona)?
harvoin juon kotona kahvia, yleensä vaan jossain kavereilla.
 
9. Täydennä lause: Kun olen 65 vuotias minä...... ?
"..olen nähnyt lasteni häät ja vietän eläkepäiviä maalla"
 
10. Kuka näkee sinut juuri sellaisena kuin olet? (lapset jälleen miinustetaan yhtälöstä jos niitä omistaa)
Lähimmät ystävät ja tietty poikaystävä. 

11. Kaunein nimi jonka tiedät?
 Maya & Alice


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti