keskiviikko 10. lokakuuta 2012

tylsän koulupäivän aikaansaannos

olen ollut poliisiautossa - olen, mutta vaan omasta tahdostani. (poliisit kysy haluaisinko tulla kyytiin ku opstan ne yhdelle kämpälle)
olen ollut rakastunut/ ihastunut - kyllä
rakastan tai kaipaan jotakuta juuri nyt - rakastan <3 ja kaipaankin kyllä.
olen fuskannut pelissä - aina? :D eivaan..
olen ollut yksin - joo
olen käyttänyt vääränlaista henkkaria - en
olen katsonut auringonlaskua - no en oikeestaan oo mihkään menny vaan katsoon auringonlaskua, mut oon siis kyllä nähny =D
olen koskettanut käärmettä - En, mut oon ollu tooosi lähellä! mikä on mulle jo aika hyvin, kun pelkään niitä ihan mielettömästi
olen kävellyt/ mennyt päin punaista liikennevaloa -  joo
olen ollut auto-onnettomuudessa - en varsinaisesti auto-onnettomuudessa, mut pienenä ns. skootterionnettomuudessa(?) =D
olen inhonnut ulkonäköäni - joskus
olen ollut eksyksissä - joo!
olen uinut meressä - juu pienenä kun oltiin Turkissa :)
olen soittanut hälärin - toki.
olen tanssinut sateessa - juujuu
olen kirjoittanut kirjeen joulupukille - juu
olen katsonut auringonlaskua jonkun kanssa, kenestä välitän - en varsinaisesti
olen puhaltanut kuplia - joo
olen sytyttänyt tulen rannalla - joo
olen saanut toteutettua jonkun toiveen - joo <3
olen syönyt eläimenruokaa - en kai? =D
olen laulanut suihkussa - juu
olen uneksinut että menen naimisiin jonkun kanssa - joo
olen liimannut käteni johonkin - joo, viimevuonna koulussa puuliimalla aina liimattiin kädet yhteen ==D
olen suudellut kalaa - en? =D
olen istunut katolla - juu, useinkin.
olen huutanut niin paljon etten saa henkeä - joo
olen valvonut koko yön läpi - tietysti
olen tullut työnnetyksi järveen - jep!
minulle on sanottu että olen kaunis - juu
olen kalastanut kalan ja sitten syönyt sen - En, oon aina päästäny vapaaks
olen nauranut niin paljon että itken - juu
olen itkenyt niin paljon että nauroin - kokeiltu tääki xd
olen lyönyt jotakuta/ jotakin - joo
olen itkenyt juna-asemalla - en, koska oon kerran elämässäni ollu juna-asemalla =D
olen puhunut ventovieraan kanssa enemmän kuin 5 min - olen
olen ollut mustasukkainen - juu
olen valehdellut kyselyn aikana –en

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti