sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Spämmään

LILY

Lily on siis mun oma koira :) Rodultaan Jackrusselinterrieri. Lily on alunalkaenkin mun hankkima ja valitsema. Lilyn kasvattaja siis omistaa sen tallin jolla ennen ratsastin ja samalla kasvattaa russeleita. Lily on varmaan rehellisestisanottuna mun paras kaveri =D Joo, onhan niitä ihmisbestiksiäkin mut Lipe on aina ykkönen, mitään se ei ymmärrä, mut mistään se ei myöskään tuomitse :)





Tää on ekalta kuukaudelta kun Lily meillä oli :)


Tässäkin Lily pienempänä (Ja taustalla Rose)






Lily tykkää nukkua aina jossain vähän korkeemmalla. Tossakin sen peti on laitettu kulmasohvan sinne kulmaan kaikkien tyynyjen päälle.


 


Tässä Lily tarkkaileen meidän parvekkeelta autoja



ROSE   RIP 19.2.01-10.9.10 

Rose hankittiin meille kun pienempänä valitin että haluan joko pikkusisaruksen tai koiran. No koira haettiinkin sitten aika pian! :D Rose eli 9-vuotiaaks ja olis kyllä varmasti vielä vuoden eläny, mutta se olis ollu sille jo niin tuskasta että päätettiin se lopettaa. Rosesta jäi paljon ihania muistoja :)




Rose oli ihana, aina kun äiti oli pois kotoo ja Rose kuuli auton ajavan pihaan niin se säntäsi parvekkeelle katsomaan ketä tuli. Loppujenlopuksi se oppi tunnistamaan äitin auton, niin ei tarvinnut enää turhaan nousta katsomaan :)





Lilyn tulo taisi olla Roselle aika rankkaa aikaa, koska Lily pienenä tykkäsi aina kovasti roikkua Rosen korvissa. Ajan myötä niistä kuitenki tuli parhaita kavereita ja niille kehittyi oma hauska hippaleikki.


Rose on tässä kai joku vuoden ikäinen ja vieres mä =D=D

Pentukivia mulla ei ole yhtään koneella, ne on vaan seinällä muistoina.

JESSE RIP

Jesse oli äitin työkaverin, Erjan koira ja mun "hoitokoira" jota aina lenkkeilytin ja hoidin :) Halusin Jessenkin tähän juttuun, koska se oli mulle aikoinaan kun oma koira :)




En muista tarkkaa aikaa milloin Jesse lopetettiin, mutta joskus 2010-2011 vaihteessa se oli. Jesse eli vanhaksi ja jouduttiin siis lopettamaan kasvaimen takia.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti